Benvolgudes famílies,

Us recordem que el proper dilluns 30 d’abril és dia de festa de lliure disposició i el dimarts 1 de maig és un dia festiu. Així doncs, aquests dos dies no hi haurà escola.

Moltes gràcies,

V PRIMAVERA CULTURAL

Com tots i totes sabeu ja tenim aquí la V PRIMAVERA CULTURAL que enguany gira al voltant de l’obra de l’escriptor danès Hans Christian Andersen. Aquest any es celebren 175 anys de la primera edició del conte de l’aneguet lleig.
Mireu quantes activitats us hem preparat des de… Llegeix més»

Jornada de portes obertes!

Hi haurà servei d’acollida per a totes les famílies assistents a les portes obertes.
Si esteu interessats/des en conèixer l’escola i no podeu venir a la Jornada de Portes Obertes, us agrairíem que us poséssiu en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic (a8036111@xtec.cat) i/o del telèfon (938922396).
Moltes gràcies!

EL MASIPATI!

Coneixeu el masipati? Voleu saber com es va transformant el pati de la nostra escola?
El masipati és el bloc del Projecte de Pati Actiu de l’escola! https://masipati.wordpress.com/… Llegeix més»

Setmana de la ciència

A l’escola vam celebrar la Setmana de la Ciència. Els alumnes de l’escola es van convertir en científics per poder experimentar amb una mescla de gasos que hi ha a les capes baixes de l’atmosfera del planeta: L’ AIRE.

Podreu trobar les fotografies de la setmana de la ciència al… Llegeix més»

Pla de consum de fruita a l’escola!

Aquest curs seguim amb el Pla de consum de fruita a l’escola! Aquest pla consisteix a distribuir, 2/3 dies al mes, fruita fresca als alumnes per potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruites i verdures, fruita seca, llegums,… Llegeix més»