DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny va ser el Dia Mundial del Medi Ambient. Per aquest motiu totes les escoles verdes de Badalona vam anar a l’ajuntament a llegir els nostres desitjos i compromisos  referents al medi ambient davant del regidor.

Aquest mateix dia també es van premiar els logos que representen a la XES-Bdn ( Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Badalona)  i un dels nostres alumnes, en Pol Mateu de P5B, va ser premiat en la categoria d’educació infantil. Moltes felicitats!

A banda d’aquest acte, a la pròpia escola vam organitzar una plantada de plantes i herbes aromàtiques als nostres patis, amb la col·laboració d’alguns avis de l’escola.

A l’edifici del Viver de Badalona podreu trobar l’arbre on vàrem  penjar els desitjos dels nens i les nenes i també esteu convidats a penjar-hi els vostres.  En aquest mateix lloc també hi ha una petita exposició dels dibuixos que van participar  en el concurs així com els premiats.

dia medi ambient