Aportació de les famílies pel material i les sortides

Mitjançant aquesta aportació familiar administrada per l’escola proporcionem el material fungible i didàctic necessari. L’objectiu d’aquest sistema és aconseguir una racionalització del consum, abaratir la despesa de les famílies i assegurar que tots els alumnes disposin del material indispensable.

L’aportació serveix també per pagar el material necessari pel projecte d’ambients d’aprenentatge a Educació Infantil, l’activitat de piscina a Cicle Inicial, el projecte de socialització de llibres a 3r, 4t, 5è i 6è, així com les despeses de monitoratge, acompanyants, transport… de les sortides escolars.

L’aportació es pagarà per TPV escola o sinó és possible fent una transferència o ingrés al compte ES11 2038 9915 64 6000149892 indicant el nom i el curs de l’alumne/a.