8M. DIA INTERNACIONAL DE LES DONES.

Ñ

Avui dia internacional de les dones, hem dut a terme a l’escola diverses activitats per commemorar aquest dia tant important . Hem dut a terme debats que han servit per reflexionar i trencar estereotips i visibilitzar l’aportació de les dones a la societat.

PRESENTACIÓ DE L’ESCOLA LOLA ANGLADA

Com a complement de les portes obertes, us deixem un vídeo-presentació per tal que pugueu conèixer millor el projecte educatiu de la nostra escola.

PREINSCRIPCIÓ 2024-25

Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

Podeu consultar tota la informació de la preinscripció publicada pel Departament d’Educació  en el següent enllaç. Us informem que el calendari és el següent:

• Oferta inicial de places: 5 de març. OFERTA INICIAL
  • Presentació sol·licituds del 6 al 20 de Març. (documentació fins el 22 de Març).
  • Llista de sol·licituds amb puntuació provisional: 17 d’abril.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril.
  • 30 d’Abril número de sorteig:
  • Llista ordenada definitiva: 2 de maig.
  • Oferta final de places escolars: 7 de juny.
  • Llista d’alumnes admesos: 10 de juny.
  • Llista d’espera: 10 de juny.
  • Les famílies que estigueu assignades al nostre centre rebreu un correu amb les indicacions per formalitzar la matrícula, que serà del 18 al 26 de juny.

PORTES OBERTES

JORNADES DE PORTES OBERTES ALS CENTRES D'INFANTIL, PRIMÀRIA I ESO CURS 20-21 | Imeginació

Benvolgudes famílies, us informem que la jornada de portes obertes es farà el proper dia 29 de febrer de 2024 a les 17:00h al gimnàs de l’escola. Després de fer la presentació del nostre projecte i informar-vos sobre el procés de preinscripció, podreu visitar les nostres instal·lacions. No cal inscripció prèvia. Us hi esperem a totes!

Us informem que el període de preinscripció serà del 6 al 20 de març. Podeu  trobar tota la  informació actualitzada en el següent enllaç.

DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Com cada any, l’alumnat i mestres del centre hem celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) treballant propostes vàries a les classes i fent tots junts un acte al pati de l’escola, on els alumnes de 5è han llegit el manifest DENIP 2024 que han elaborat juntament amb altres centres educatius, el podeu consultar en el següent enllaç: MANIFEST DENIP 2024 BDN. Després tots junts hem cantat i ballat  “El swing de la pau”, ha estat una acte molt bonic i emotiu.

CONCURS APILO

Des de l’escola tornem a participar en  aquesta campanya-concurs relacionada amb la cura del nostre entorn i la millora del medi ambient: el reciclatge de les piles. La comissió verda i les delegades i delegats verds de cada grup ja hem iniciat la campanya de conscienciació. Us animem a participar-hi dipositant les vostres piles en els contenidors que trobareu a les entrades de l’escola!

SANTA CECÍLIA.

Un any més hem gaudit del dia de Santa Cecília, patrona de la música, amb diferents actuacions musicals. Enguany els infants d’educació infantil han gaudit del concert “l’orquestra amb les cordes” ,els alumnes de 1r i 2n han gaudit de l’audició de “percussió africana”, els de 3r i 4t del “Quartet de rock” i els de 5è i 6è han gaudit de la interpretació “Descobrim el jazz”.