El gust per la lectura

A l’escola Jacint Verdaguer de Pallejà fem un projecte molt engrescador que es diu “Gust per la lectura”.
Aquest projecte va sorgir per iniciativa de la direcció del centre i ens van proposar de prendre-hi part activa. Trobem positiu el fet de treballar de forma transversal aspectes educatius conjuntament amb l’equip docent i poder aprendre de les seves experiències.
Ens vam apuntar i el vam engegar des del menjador l’any passat i aquest curs seguim participant.
La nostra feina al projecte és trobar una estona on els infants que es queden a dinar al l’escola puguin gaudir de la lectura. Després de dinar i quan acaba el pati, hi dediquem vint minuts.
Pensem que el temps i l’espai de migdia poden esdevenir el lloc i el moment adient per facilitar la lectura, es un temps de lleure, on podem gaudir d’un descans i una desconnexió agradable endinsant-nos en els llibres.

Fes clic aquí per veure la revista completa