Sant Jordi 2018

Com cada any per Sant Jordi, tots els nivells de la nostra escola, des de P3 fins a 6t, ens posem a treballar perquè la celebració dels Jocs Florals siga tot un èxit. Contes, cartells, descripcions, anuncis, notícies i poesia: tot un ventall de creació comunicativa on hi podem participar tots. Finalistes i guanyadors tenen a més a més un obsequi, en reconeixement a la qualitat del seu treball, durant l’acte que enguany ha estat obert a les famílies. Aquests treballs finalistes s’han exposat al vestíbul de l’escola per a poder compartir-los amb mares, pares, companys, mestres i tothom que volgués. Vestíbul que com sempre també ha acollit les manualitats de “Sant Jordi en família”, enguany amb la temàtica de personatges fantàstics (proposta que, per cert, ens ha envaït l’escola de monstres, unicorns, sirenes, follets,… i, per suposat, de dracs!)

enllaç a la galeria de fotos

enllaç als contes d’Educació Infantil