El proper curs al JBSerra comencem amb Innovamat

Nova metodologia matemàtica a Primària en el curs 2020-2021 – CEIP Les  VessanesInnovamat és una proposta de matemàtiques per a l’aula d’Infantil, Primària i Secundària que ofereix un aprenentatge manipulatiu, competencial i significatiu. Es presentem conceptes matemàtics com ara el comptatge, la geometria, la lògica o l’estadística, perquè l’alumnat el descobreixi a poc a poc, manipulativament, per comprendre’ls, consolidar- los i aplicar-los.

L’equip expert en didàctica de les matemàtiques d’Innovamat fa anys que combina la recerca acadèmica i la divulgació amb la funció docent, tant a l’escola d’infantil i primària com a l’institut, la universitat i la formació de professorat.

Més enllà del que ha investigat (i provat a l’aula) l’equip d’experts i doctors en didàctica de la UAB, amb qui es desenvolupen els materials, es basen en les recomanacions del CESIRE-CREAMAT, les publicacions de l’Institut Freudenthal de la Universitat d’Utrecht, les
propostes de la iniciativa Nrich de la Universitat de Cambridge, els currículums oficials de diversos països com els EUA o Dinamarca i els estàndards i recomanacions que recull PISA, entre altres fonts.

A partir del proper curs, i de manera progressiva, anirem implantant Innovamat a l’Escola JBSerra. L’objectiu és que tot l’alumnat desenvolupe estratègies i entenguen que les matemàtiques són útils en molts moments de la seva vida.

Podeu accedir a la revista i als videos explicatius.