Representacions teatrals a 4t

El darrer dimarts de curs, ans d’acomiadar-se de l’escola, es va fer una activitat especialment divertida.

Durant el curs  2016/2017 s’ha anat fent un treball d’expressió oral que implicava adaptar o crear breus representacions teatrals. A més a més, els protagonistes, l’alumnat de 4t, van compartir amb la resta del cicle mitjà el fruit del seu treball. A continuació deixem les diferents gravacions per a gaudir-ne.

UN SANT JORDI DIFERENT, per 4t A

D’aquesta obra també en va gaudir l’alumnat de P4A, invitats a la representació final,  perquè els van deixar assajar mentre feien psicomotricitat al gimnàs.

PERIPÈCIES D’UN GENI ENTRE ELS HUMANS, per 4t B.

Aquesta és una de les obres que es va representar aquell matí i millor va quedar enregistrada.

ESCENES D'(IN)CIVISME, per 4t C.

En comptes de fer una representació directa es va poder visualitzar el breu curtmetratge enregistrat a diferents espais de dins i fora de  l’escola.