Padrins de lectura

Com cada curs escolar , els xiquets i les xiquetes de 6è es converteixen en padrins de lectura per a l’alumnat de 1er, així com els de 5è fan el mateix paper amb l’alumnat de P5. Padrins i padrines no ensenyen a llegir, sinó que motiven i serveixen de model lector als alumnes que estan en procés d’aprenentatge de la lectura.

L’apadrinament lector, però, va molt més enllà de millorar la competència lectora d’uns i altres, ja que esdevé també un aprenentatge cooperatiu, un aprenentatge entre iguals, fomenta actituds de responsabilitat i de compromís, potencia l’autoestima, dóna oportunitat de comunicació entre alumnat de diferents cicles, ….

Aquesta activitat tan enriquidora té format quinzenal i cada sessió té una durada aproximada d’uns 30 minuts. Us deixem aquest enllaç per a què pugueu vore algunes fotos de l’última sessió del curs 2016-2017.