Guardians energètics

Aquest curs, des de la comissió de medi ambient hem engegat un projecte per a millorar la despesa energètica i el reciclatge a les nostres aules. Hem creat les figures dels guardians energètics, alumnes que vetllen perquè, a les hores en què no hi ha ningú a les classes, queden els llums apagats, finestres tancades, si hi ha la calefacció encesa, i que les papereres de reciclatge facin la seva funció. D’aquesta manera, totes les classes tenien unes graelles amb els tres ítems (llums, finestres, i reciclatge) i els alumnes de 6t i 4t revisaven les diferents aules de primària.

Cada mes, la comissió feia recompte de les faltes i s’atorgava una medalla verda (fins a 3 errades), taronja (fins a 7 errades) o roja (a partir de 8), com que hi havia classes que ho feien tan bé que no tenien ni una errada, vam inventar la medalla brillant! Era la més buscada, però no tothom la va poder aconseguir.

A final de curs, vam fer entrega d’un diploma a les classes que havien mantingut el semàfor verd al llarg del curs, pel seu compromís amb el medi ambient i la despesa energètica. Aquestes classes han estat: 1rB, 3rA, 3rC, 4tB, 5tB, 5tC i 6tB. I de totes elles vam entregar el diploma d’honor, amb 4 medalles brillants a la classe de 5tB.

Felicitats a tots els xiquets i xiquetes que amb el vostre granet de sorra heu contribuït a un món més sostenible.