Concurs d’anglès interescolar “The Fonix”

FELICITATS ALEIX, has quedat finalista a la Gran Final de Barcelona del Concurs d’Anglès Interescolar “The Fonix”.
Acabem de saber els resultats, uns dies abans del previst i, tot i no ser guanyador, ha estat un mèrit arribar fins aquí representant a la nostra escola i a Alcanar.
El divendres 19 de maig a les 17:30 cal recollir el diploma i el premi a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya. Està prevista l’assistència de la Consellera d’Ensenyament, Sra Meritxell Ruiz.
Sempre hem d’aprendre de les nostres experiències i saber anar endavant, amb força i confiança, per afrontar tots els altres reptes que la vida et depara.
Una vegada més, Molt Bé Aleix, don’t worry be Happy!