Colònies de 4t a Horta de Sant Joan

Els alumnes de 4t hem passat uns dies fantàstics a Horta de Sant Joan. El primer dia ens van rebre a la casa de colònies Els Olivers i acte seguit ja vam començar a fer activitats: gimcana i visita al  museu Picasso. Quan va arribar la nit ens va costar adormir-nos perquè compartíem les habitacions amb els amics i, clar, ens havíem de contar moltes coses!  Al matí següent vam esmorzar tots junts, agafant forces per a gaudir de tot el que ens esperava aquell segon dia: activitats d’orientació, visita a l’escola d’Horta de Sant Joan ,tirar-nos amb tirolina… Però quan va arribar la nit, després de sopar, encara vam tindre forces per a ballar amb la “disco” que ens teníen preparada!  Per acabar, l’últim dia vam recórrer la via verda, fent una parada per dinar a la Fontcalda. Quina aventura! Això sí, ans d’agafar les bicis ens vam acomiadar de la casa de colònies. Hem estat molt a gust allí, tant de bo ens haguéssem pogut quedar més dies!

fotos de les colònies