Semifinal Johan Cruyff

El passat divendres 12 de maig, es va disputar la semifinal del torneig Johan Cruyff al barri de can Tusell , on l’escola l’escola Font de l’Alba hi va participar amb un equip en la categoria masculina i un per la femenina, contra els equips que van passar de l’escola Sant Llorenç i Pere Viver.

Els 2 partits van ser molt actius i dinàmics, amb molt bon joc entre els seus components. El seu entrenador, Javi Barrera va ser molt encertat en els canvis i en el nivell de joc que els hi exigia.

Les noies de Font de l’Alba els hi va costar entrar en el partit degut al alt nivell de l’equip contrari al qual no estan acostumades, però no van llençar la tovallola i amb la seva forma de jugar van seguir lluitant i intentant crear perill a l’àrea contraria. Va ser una trista derrota però molt ben lluitada per l’equip femení!! Pel que fa a l’equip masculí de la Font de l’Alba, en tot moment i des de l’inici van estar molt concentrats i coordinats i això va fer que el joc fos molt fluït i igualat, d’un alt nivell i sense deixar que la pilotat estigués quieta. D’aquesta manera van guanyar el primer partit contra el Pere Viver 3-1, fet que els va permetre passar a la final de Terrassa contra el Sant Llorenç i que també van guanyar satisfactòriament per un 4-3, proclamant-se així Campions de Terrassa. Tot seguit, van jugar contra el Badia a la final territorial. Va ser un partit disputat però amb una clara victòria nostra gràcies al molt bon joc de l’equip.

Les nostres noies van guanyar el premi al Respecte i els nostres nois van quedar Campions de Terrassa del torneig Johan Cruyff i ara restem a l’espera del que pugui passar el dia 11 de juny, ja que l’equip masculí anirà a Igualada a disputar la Final Nacional Cruyff Courts.

I tot això no hagués estat possible sense tots els/les nostres alumnes de l’escola, pares i mares i l’entrenador Javi Barrera, que també hi van participar animant als seus companys sense parar, amb crits d’ànim i una súper pancarta!!!

Moltes gràcies a tots!!!

Us deixem comentaris i sensacions de la seva experiència viscuda:

“Quan vam guanyar el torneig sentíem que no ens ho creiem. Ara hem d’anar a jugar a Igualada!! Va ser una gran experiència” Èric, Juan José i Khalil.

“M’ha agradat molt partricipar al torneig encara que el meu equip no s’hagi classificat. Mho he pasat genial. M’ha agradat més però, que guanyi la nostra escola!!” Inàs.

“van guanyar perquè jo i els meus companys vam anar a animar amb música i la pancarta que vam fer” Carlos M.

“vam arribar a casa afònic de tant cridar i animar la nostra escola i estem molt emocionats perquè van guanyar. Força Font de l’Alba!! Ara a Igualada!!!” Joel i Hiba