Vídeo resum projecte de 5èA

Benvolgudes famílies,

Ens plau fer-vos arribar un petit vídeo, on podreu veure 5 cèntims del treball realitzat pels alumnes de 5è A al llarg de 2 trimestres.

Han treballat de manera cooperativa i competencial diferents àrees (català: comprensió lectora, expressió escrita, tipologia de text…. matemàtiques: preu base, escala, geometria… plàstica: creació de cartells, manualitats…. TIC: confeccionar una graella, cerca d’informació).

Vull agrair l’esforç i dedicació dels alumnes, també els col·laboradors/es (Eva, Llorenç, alumnes de cicle superior i famílies voluntàries que aquesta setmana cultural, ens donaran un cop de ma). Així, com a l’equip directiu de l’escola (Marta, Maite i Núria), per la confiança dipositada i deixar-nos fer sense posar cap trava.

Però, permeteu-me  que faci una menció i agraïment a una persona en especial: Marta Ortiz, sense tu no hagués estat possible, gràcies per tota la feinada, el recolzament, suport rebut i acompanyament.

Bé… desitgem que us agradi.