El temps de pati: reflexió sobre noves possibilitats.

El grup de sisé B ha començat el seu projecte amb la reflexió sobre l’estona de pati i com aquesta pot esdevenir o es pot repensar.

És a dir, es poden utilitzar altres espais per a fer activitats diferents?, es poden percebre espais del pati per a fer altres coses? es pot fer el pati més bonic, es poden diversificar les propostes dins d’aquest espai lúdic?

Perquè dins d’aquest projecte participi tot l’alumnat de l’escola, hem començat fent una enquesta amb preguntes obertes i altres tancades, per tal que tothom pugui decidir o pensar en altres possibilitats.

En aquests moments després de fer entre tot el grup les preguntes, hem de decidir el format de l’enquesta, com a la vegada pensar en com realitzarem la recollida dels resultats i l’anàlisi de les dades (percentatges, diagrama de barres…) a més a més, de mostrar dins d’un planell aquestes possibles modificacions o diverses situacions diferents.

És possible una estona de jocs tradicionals al pati? és possible un taller d’art? un mural col·lectiu… per tot això caldrà elaborar un bon dossier on justifiquem les propostes i on mostrem l’organització del pati per veure si entre tota la comunitat educativa és possible petits passos i petits canvis.