EL CAMÍ AMIC

logofonsblau

El camí amic és

• Un projecte comunitari d’educació en valors cívics i ambientals, que busca la complicitat i col·laboració de la gent dels barris de St. Antoni i l’Esquerra de l’Eixample.
  • Un compromís ciutadà, que amb recolzament municipal, promou canvis en l’organització de l’espai públic i en les conductes dels ciutadans per fer possible la creació d’espais de convivència comuns.
  • Fer possible recorreguts més agradables i segurs per a infants, joves, adults i gent gran, que connecti les zones verdes i els diferents equipaments i serveis de la zona.
  • Un espai educatiu que tothom respecti i faci seu.

Aconseguir que el carrer, el barri, la ciutat esdevingui un espai de relació, de col·laboració i d’intercanvi d’idees, un espai educatiu i d’enriquiment personal per a tothom, un espai agradable i segur. Esdevenint un projecte comunitari d’educació en valors, prioritzant la participació de tots els agents implicats (entitats, equipaments, veïns i veïnes, administració) i creant un espai de participació, implicació i de treball en xarxa.

Fem camí amic

• 4 escoles públiques:
    Escola Auró, Escola Diputació, Escola Els Llorers, Escola Joan Miró ens hem reunit per gaudir de l’ espectacle de la companyia  “El Pot Petit”

Si desplegueu l’ àlbum veureu algunes  de les imatges !!