El diumenge particpatiu

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Un cop més, quan ve la tardor, tota la comunitat educativa de l’escola Camí del Mig. Pares, mares, mestres alumnes i conserge, dediquem un diumenge al matí a posar maca l’escola. Arrangem jardinets, pintem les rodes del pati i els jocs del terra, acondicionem l’hort perquè els nens i nenes de l’escola puguin començar a plantar la seva hortalissa.

Aquest any l’AFA ha volgut premiar a tots aquells que han participat en aquesta jornada de treball amb un fantàstic esmorzar.

Des de l’AFA i l’Equip Directiu volem agrair a tots aquells que han vingut a col·laborar en la Jornada del Diumenge Participatiu.

Moltes gràcies.

Tots Junts Fem Escola