Cloenda Cueme

L’auditori del TecnoCampus ens va acollir per l’acte de cloenda del programa CUEME (Cultura Emprenedora a l’Escola) en el qual hem participat quatre escoles de Mataró. Es tracta d’un projecte impulsat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i el TecnoCampus per fomentar l’emprenedoria a les escoles. El projecte ha consistit en crear cooperatives escolars en les quals els alumnes han hagut de treballar en equip, alhora que han desenvolupat actituds i habilitats personals relacionades amb la comunicació, la responsabilitat, la creativitat i el diàleg, entre d’altres aspectes. En aquest sentit, cada grup d’estudiants va desenvolupar un conjunt de productes que van vendre a la fireta de primavera celebrada el passat mes de juny a la ciutat de Mataró. Una part dels beneficis obtinguts de la venda del producte s’ha destinat a entitats sense ànim de lucre, que ha escollit cada cooperativa, amb l’objectiu d’acostar els alumnes al concepte de responsabilitat social.