Bon estiu 2018!

Benvolgudes famílies,

L’estiu ja és aquí i això vol dir que ja hem arribat al final de curs ple de records i vivències.
S’han fet colònies, sortides i excursions que han servit per conèixer millor l’entorn i per aprendre a observar i conviure.
Hem conreat l’hort on hem pogut recollir els seus fruits.A les aules s’han fet projectes engrescadors, interdisciplinars i competencials introduint canvis i novetats que han fet més ric l’aprenentatge dels alumnes.
A educació infantil, s’han realitzat tallers interciles on s’ha demanat la col·laboració de les famílies.

S’han fet les cloendes dels diferents projectes que realitzem a l’escola. Hem gaudit del teatre dels alumnes de 3r i 6è, dels concerts espectaculars de la Cantània dels alumnes de 5è i de Góspel dels alumnes de 6è. Del concert del Dofí i la lluna dels alumnes de 3r, i els alumnes de 4rt han participat en el Concert de celebració dels 25 anys de l’ACEM de les Escoles Orquestrals.
Els nens i nenes de 5è, un cop més, han acabat el curs fent la venda de productes de la cooperativa i han destinat un 25% dels beneficis a dues ONG locals.
Aquest any, per fi, l’Ajuntament ens ha arranjat la pista del pati on hem pogut gaudir-la a final de curs. Una demanda de l’escola de fa molts i molts anys.

L’AFA ha fet inversions per l’escola canviant les cortines de les aules i ha subvencionant el canguratge de les xerrades i reunions.

La festa de final de curs ha estat un èxit, on grans i petits hem gaudit de les actuacions del Mig Talent, hem plorat amb el comiat dels alumnes de 6è i ens hem remullat amb la festa de l’escuma.