A tota la comunitat educativa

L’Escola Camí del Mig es defineix com una escola oberta a la participació i defensem els principis de la democràcia. Apostem per propiciar espais de diàleg, reflexió i debat fomentant que els nois i noies aprenguin la pràctica del funcionament  de la representació i la participació. En aquest sentit, eduquem els nostres infants  per a ser persones responsables, compromeses i amb esperit crític, afavorint la convivència i practicant la comunicació no violenta i l’empatia, establint ponts de diàleg, comunicació i reflexió.

Com escola Catalana vivim intensament i amb preocupació els fets que estan succeint aquest dies.

És per tot això que volem reiterar que només amb el respecte a les persones i a les seves idees és possible educar els nostres infants perquè esdevinguin autèntics ciutadans solidaris, respectuosos i compromesos amb els altres.

Aquest és el nostre projecte,

Aquesta és la nostra manera de fer.

Aquest és el nostre CAMí

Els i les mestres de l’Escola Camí del Mig