APS Cuidem les plantes

Aquest APS el porten a terme els alumnes del perfil d’auxiliars en vivers i jardins juntament amb els alumnes de 3r de Primària del CEIP Antoni Botey de Badalona. Es desenvolupa al llarg del tot el curs amb un calendari pactat entre les dues escoles.

El desenvolupament de l’activitat es porta a terme de la següent manera:

1. Els alumnes de Maregassa van al CEIP Antoni Botey i presenten als alumnes el power point que han preparat explicant què és necessari per què creixin les plantes i les  diferents maneres de fer planters.
  2. Els alumnes de l’escola Antoni Botey venen a Can Barriga i allà posen en pràctica tot el que els van explicar al power point. Fan diferents planters i utilitzen les eines necessàries. Els planters es queden a l’hivernacle de Can Barriga.
  3. Els alumnes de Maregassa tenen cura de les plantes durant dos mesos posant en pràctica tots els aprenentatges adquirits durant la seva formació.
  4. Els alumnes de Maregassa porten les plantes a l’escola Antoni Botey i es trasplanten entre tots els alumnes en diferents espais de l’escola per guarnir-la.

Aquest projecte té uns objectius prioritaris:

• Interrelacionar-se amb els alumnes de l’escola Antoni Botey i conèixer  altres realitats des del respecte a través de l’intercanvi d’espais escolars.
  • Compartir els coneixements adquirits pels alumnes del PFI durant el curs amb els alumne de primària: plantar, cuidar i respectar les plantes.
  • Donar suport als alumnes de 3r de primària del CEIP Antoni Botey en l’aprenentatge del cicle vital de les plantes.
  • Responsabilitzar-se de tot el procés de creixement i cura de les plantes fins al producte final ornamental.