MODUL PROFESSIONAL OFICINA

Mòdul de Formació Professional  Oficina i Gestió

Quin és el nostre perfil professional i quins mòduls inclou?

Auxiliar d’activitats d’oficina en serveis administratius generals

Mòduls professionals:

• Tècniques administratives bàsiques
  • Arxiu i comunicació
  • Ofimàtica
  • Formació en centres de treball
  • Projecte integrat
  • Formació bàsica en prevenció de riscos laborals

Quins llocs de treball són els més rellevants?

• Auxiliar d’oficina
  • Auxiliar de serveis generals
  • Auxiliar d’arxiu
  • Ordenança
  • Auxiliar d’informació
  • Recepcionista
  • Classificador i/o repartidor de correspondència
  • Gravador –verificació de dades
  • Auxiliar de digitalització
  • Operador documental
  • Caixer/a

Com ens organitzem per poder treballar els diferents perfils professionals i les seves competències?

Organitzem els tallers seguint la metodologia d’empresa simulada per afavorir el desenvolupament de les habilitats i de les competències socio- laborals que marca el currículum.

Aquesta metodologia afavoreix que els alumnes aprenguin en un context on l’organització laboral i les relacions de treball són molt properes al món laboral real, facilitant un aprenentatge més significatiu de les situacions i tasques laborals.

VEURE  ENLLAÇ ESC

Al llarg del curs l’empresa simulada Connectem realitza la campanya de Nadal, la diada de sant Valentí, la diada de sant Jordi i el concurs de les tapes i contratapes de l’agenda escolar.

Els departaments de compres i vendes i el de màrketing són els que ho dirigeixen i gestionen juntament amb la resta de perfils.

El perfil d’oficina i gestió té 4 departaments amb objectius curriculars concrets i amb tasques específiques.

També hi ha tasques comunes als quatre departaments.

Departament de RRHH. Organitza i gestiona tot el que fa referència als treballadors de l’empresa simulada Connectem.

Les tasques que es realitzen són: control d’assistència diària – fulls de llicència- arxiu- base de dades- drets i deures dels treballadors- prevenció de riscos laborals- elaboració d’enquestes de satisfacció- acreditacions.

Departament d’administració Ofereix un servei d’administració als professionals i a la resta de perfils que composen l’empresa simulada Connectem.

Les tasques que es realitzen són: fotocopiar- escanejar- plastificar- enquadernar- guillotinar- elaboració de llibretes reciclades

Departament de compres i vendes Organitza i porta a terme els processos i passos a seguir per a les diferents campanyes organitzades des de l’empresa simulada Connectem

Les tasques que es realitzen són: elaboració del llistat de clients- elaboració dels fulls de comanda- elaboració dels llibrets de comanda- elaboració d’un registre dels diferents productes

Departament de màrketing Realitza la propaganda i promoció dels productes de les diferents campanyes organitzades des de l’empresa simulada Connectem

Les tasques que es realitzen són: elaboració d’un catàleg de fotos dels diferents productes – elaboració de les etiquetes de promoció  dels productes – elaboració de pòsters publicitaris – elaboració d’un Power Point publicitari dels productes- propaganda a les xarxes socials- elaboració de les bases del concurs de tapes i contratapes de l’agenda escolar

Com repartim els alumnes?

Alumnes de 1er any: estan ubicats a dos departaments. Al primer departament estan  d’octubre a febrer i al 2on departament  de febrer a juny

Alumnes de  2on any: fan un període en un 3er departament, un període de formació en centres de treball i el projecte integrat.