LA CLASSE DE LES GRANS DE LA SERRA

Hola a totes i a tots!

Som les alumnes de l’escola Josep Riba de La Serra d’Almos.

En aquesta fotografia estem a la nostra classe, concretament en un racó que ens agrada molt, el nostre sofà, on passem les estones de lectura.

Com podeu observar a la fotografia a la nostra classe hi ha molts cursos. Asseguda al sofà a l’esquerra hi ha la Júlia de tercer, al mig hi ha la Greta, l’Abril i la Blanca de sisè, a la dreta està l’Heura de cinquè i a baix hi ha l’Ènia i la Queralt de segon.

Per saber més de vosaltres, ens agradaria preguntar-vos…

• Teniu alguna mestra o algun mestre nou?
  • Trobeu a faltar als companys i les companyes de sisè?
  • Teniu algun joc nou?
  • Teníeu ganes de començar l’escola? Per què?
  • Ha vingut algun nen nou o alguna nena nova?
  • Quants alumnes sou en total?
  • Ha canviat alguna cosa de la vostra escola o classe?
  • Sortiu a jugar entre setmana? Amb qui jugueu?
  • Us posen molts deures?
  • Quines extraescolars feu?

Esperem que ens contesteu aviat.

Una abraçada i un petó de part de l’escola Josep Riba.

Alumnes de la classe de segon, tercer i cicle superior. 😎 😀

A continuació us deixem un buidatge de les vostres inquietuds.

Han vingut alumnes nous a la vostra escola?

A l’escola ha començat P3 l’Ona i el Nil, que són bessons.

Hi ha alguna novetat?

Hi ha vàries novetats ja que tenim llibres per a la biblioteca, material nou per a l’aula i la distribució de les classes és diferent.

Teniu mestres nous?

Aquest any han vingut dues mestres noves, l’Estela de valors i la Dori d’infantil.

Les alumnes de 6è s’estan fent a la idea de marxar a l’institut a final de curs?

Les alumnes de sisè de moment no s’estan fent a la idea de marxar, però segurament a final de curs ja estaran mentalitzades.

Trobeu a faltar els alumnes de 6è del curs passat?

La veritat és que sí que els trobem a faltar, es nota la classe més buida.

A l’hora de l’esbarjo, jugueu sempre a futbol? O també jugueu a altres jocs?

Nosaltres quasi sempre juguem al “bote botella” i amb la sorra, actualment mai juguem a futbol però a vegades juguem al 21 perquè tenim una cistella nova.

Utilitzeu llibreta o folis?

Utilitzem folis de línies i quadriculats. També tenim una llibreta personal on podem escriure i dibuixar tot el que se’ns passa pel cap.

Us fa mandra fer deures? Les excuses que us inventeu quan no els feu són bones?

Depèn de quins deures ens fan una mica de mandra, per exemple els de matemàtiques i català a la majoria de la classe no els agraden.

Quasi sempre fem els deures i si no els portem no posem cap excusa.

Feu algun projecte a l’escola?

De moment no fem cap projecte, però en els pròxims mesos sí que farem un projecte sorpresa.

Quina de les festes que celebreu a l’escola us agrada més?

Ens agraden totes les festes perquè ens divertim molt i estem tots junts.

Porteu bata? Us la poseu?

Sí que portem la bata però els dies d’educació física no ens la posem. No ens agrada gaire posar-nos la bata perquè ens fa passar molta calor.

Quina àrea us agrada més a la majoria?

A la majoria de les de la classe les àrees que ens agraden més són música i educació física.

Les vostres mestres i els vostres mestres estan contents amb el vostre comportament?

Sí perquè som uns angelets 😉

Mireu pel·lícules quan plou i no podeu sortir al pati?

No mirem pel·lícules quan plou, el que fem és jugar a jocs dins a l’escola, tenim una ludoteca. Les pel·lícules les mirem normalment a final de curs o quan acabem un llibre de lectura model o de club de lectura que té pel·lícula, com per exemple Charlie i la fàbrica de xocolata, Wonder, Matilda, etc.

Li heu posat algun nom a la vostra classe?

La nostra classe es diu… LES PAPALLONES NINJA!!!!!

Teniu l’aula decorada?

La nostra classe està decorada amb globus de paper, banderoles, postals de llocs que hem visitat, una màquina de caramels, una planta, un quadre fet amb aquarel·la, etc.

El vostre grup està format per nens i nenes de diferents nacionalitats?

La nostra classe no està formada per altres nacionalitats , però a la classe d’infantil tenim dos alumnes procedents de l’Índia.

Com feu la festa de comiat pels alumnes de 6è?

A la nostra escola no fem festa de comiat pels alumnes de 6è, però el dia del Festival de Fi de Curs l’escola dóna una orla.

Gaudiu de servei de menjador a la vostra escola? S’hi queden molts nens?

A la nostra escola de moment no hi ha menjador.

Quants alumnes sou a la vostra escola? I a la vostra classe?

A la nostra escola som tretze alumnes i a la nostra classe set nenes.

Teniu hort a la vostra escola?

Sí que en tenim d’hort. Aquest any volem plantar-hi flors i herbes aromàtiques a part de les verdures.

Us agrada sortir al pati per jugar amb els companys? I al carrer també sortiu junts?

A nosaltres ens agrada sortir al pati per jugar amb els companys i companyes i al carrer també sortim totes juntes.

A les vostres escoles feu extraescolars?

A l’escola no fem extraescolars, per això hem d’anar a altres pobles a fer natació, música, ballet, handbol, gimnàstica artística, pintura i dibuix.

Què feu els dimecres a la tarda que no tenim classe?

Els dimecres per la tarda que no tenim escola sortim a jugar al carrer o anem a fer les nostres extraescolars.

Sortiu junts els caps de setmana?

Els caps de setmana  anem al poliesportiu o fem voltes pel poble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *