Escola Sant Feliu

20160223_100441

L’escola Sant Feliu és una escola rural situada al municipi de Els Guiamets.

Forma part,  juntament amb les escoles de Capçanes, La Serra d’Almos i Marçà, de la ZER Les Vinyes, que va néixer el mes de setembre de 2005 a partir del desglossament de la ZER Baix Priorat.

L’escola està formada per dues aules grans i una de més petita de caire polivalent.Disposa d’un ample i llarg passadís on es realitzen activitats diverses. Un despatx i dos quartets de material. A l’exterior hi trobem una pista amb porteries i cistelles, una zona de sorra amb arbres i l’hort.
cleguia
L’aula dels grans disposa de pissarra digital, racó d’ordinadors, racó de jocs de taula i biblioteca pròpia.    L’aula polivalent disposa de sistemes audiovisuals, equipaments musicals i el laboratori.

L’aula dels petits disposa de diverses zones que permeten realitzar diferents tipus d’agrupaments. També disposa de la seva pròpia biblioteca infantil.    L’hort, espai reservat en un lateral del pati, on els grans de l’escola són els encarregats de plantar i tenir-ne cura.
web - hort
El passadís dóna accés a totes les aules al temps que s’utilitza per les exposicions i com espai per la psicomotricitat.   El pati permet realitzar tot tipus d’activitats esportives i lúdiques.
 web - passadis