Escola Sant Isidre

escola

L’escola Sant Isidre és una escola rural situada al municipi de Capçanes.

Forma part,  juntament amb les escoles de Guiamets, La Serra d’Almos i Marçà, de la ZER Les Vinyes, que va nàixer el de setembre de 2005 a partir del desglossament de la ZER Baix Priorat.

Va obrir les seves portes l’any 1953 i, des de llavors, ha acompanyat i ha ajudat a formar i educar a força generacions del municipi.

L’escola és un edifici amb dues zones diferenciades, cadascuna amb una entrada independent.
capçanes - escola
Al voltant de l’edifici principal hi ha un pati de terra i una petita pista d’esport.   A la part sud hi ha el dipòsit de gasoil i la caldera de la calefacció. També un espai de terra on fem hort.
web - pati web - hort
L’aula d’infantil disposa de la seva biblioteca infantil, a més d’una pissarra digital i projector.    L’aula del “mig” o del “porxo” és la que utilitzem els de CI. Té una gran vidriera que dóna al pati.
web - inicial
L’aula més gran és la de CM i CS. Disposa de pissarra digital i projector.   A la segona zona s’ofereix servei de menjador. Té una petita “cuina”, lavabos i un quartet on es guarda el material d’educació física.
web - menjador