AMPA

L’AMPA és l’entitat que agrupa a les mares i els pares d’alumnes de l’Escola per a la defensa dels seus interessos en tot allò que fa referència a l’educació dels nens i nenes i col·labora en el funcionament del centre.
És una entitat constituïda com associació sense ànim de lucre. Està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de: La Junta Directiva i l’Assemblea General.
L’objectiu fonamental de l’AMPA és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles.

Algunes de les tasques que es fan són:

• Promoure la participació de pares i mares dels alumnes: Castanyada, Xocolatada per Nadal, Jocs Florals, Festa Setmana Cultural, Colla Gegantera…
  • Promoure la representació i la participació dels pares i mares dels alumnes en el Consell Escolar.
  • Col·labora en les activitats educatives, organitza i gestiona les activitats extraescolars i el menjador de l’Escola.
  • Venda de roba i llibres de text.
  • Col·labora en el Projecte per a la Reutilització i Socialització de llibres.
  • Ajuda al finançament d’aquelles activitats o equipaments que el centre necessita: Festa de l’Escola, Biblioteca d’Anglès, samarretes per als Jocs Esportius i Fem dansa, l’autocar per participar a la Cantània, un mirall per fer ball, projecte de robòtica, etc.

Qui és de l’AMPA?

L’Associació està formada per les famílies que s’han inscrit com a sòcies. L’actual Junta està formada per:

• Presidència: David Vernet Ferré
  • Vicepresidència: Laura Coll Vallès
  • Secretari: Michael Steinmetz
  • Tresoreria: Roser Bonfill Vernet
  • Vocal 1: Ferran Rocamora Montañés
  • Vocal 2: Marcos Fernández Navarro

• Representant de l’AMPA a les reunions de l’escola: Roser Bonfill Vernet
  • Representant de Pares i Mares al Consell Escolar: s’eligirà el dia, 30 de Novembre del 2018.

• Correu electrònic: ampacapcanes@gmail.com