MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Durant aquesta setmana a Guimerà, Ciutadilla i Vilagrassa i la següent a Verdú, les nostres intrèpides reporteres ens han donat les ordres de Carnestoltes.
Mireu, mireu, que divertides que són.
Els dimecres a la tarda, a l’escola de Ciutadilla, són molt diferents! Fem tallers internivells, que són activitats que fem tots els alumnes de l’escola barrejats, grans i petits.
El primer trimestre vam fer taller de teatre, i el vam dedicar a preparar el teatre que posteriorment vam interpretar davant de les famílies l’últim dia del trimestre, per la festa de Nadal. Vam decidir els personatges, el vestuari de cadascú, vam elaborar els decorats… va ser molt divertit, i l’obra va sortir molt bé!
Ara, durant el segon trimestre, ens distribuïm en dos grups i els tallers van canviant cada dues setmanes. D’aquesta manera, ambdós grups podem realitzar les dues activitats. Les temàtiques van lligades una mica a l’època de l’any que ens trobem; per exemple, aquesta setmana hem acabat el taller de Carnaval, on ens hem disfressat, ens hem maquillat i pentinat… Però fins a dia d’avui, hem realitzat diferents tallers molt variats: taller de cuina amb anglès, taller amb la taula de llum, de polseres, de clauers, de decoració de l’hivern… Ja estem intrigats per veure què començarem el dimecres vinent!
Us deixem un recull de fotos perquè pugueu fer un cop d’ull a les activitats que hem dut a terme fins ara!
Els més petits són els cuiners més grans que tenim a l’escola. Ells han fet uns iogurts molt bons. En aquesta gravació de ràdio ens expliquen tot el que van necessitar per fer-los (iogurtera, la llet, cullera i iogurts). També, la manera com els van fer: posant una mica de iogurt en uns potets, una mica de llet i remenant molt.
Aquesta gravació és molt especial perquè ho expliquen amb molta màgia, ja que els hi va encantar fer aquesta activitat.
Esperem que us agradi molt aquesta historieta que hem creat a l’hora de ràdio!
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
Per veure més fotografies prem sobre aquest enllaç o sobre la fotografia
El dijous passat vam anar a Port del Comte amb els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior.
Aquest any hem fet 5 hores de classe d’esquí amb monitors/es i hem après molt.
Vam sortir ben de matí amb l’autobús i en arribar vam esmorzar i després vam anar a buscar el material de lloguer. Ens vam equipar i vam marxar cap a pistes amb els monitors. Hi havia 4 grups de diferent nivell. Vam fer esquí matí i tarda, parant una estona per dinar. En acabar, vam anar a tornar el material, vam berenar i vam tornar cap a Tàrrega amb l’autobús.
Aquesta sortida ens agrada molt perquè hi ha alumnes que s’inicien en aquest esport i els altres augmenten el seu nivell gràcies a les classes impartides per monitors experts.
Esperem tornar-hi!
La setmana passada vam estar treballant l’autobiografia. No obstant, aquesta setmana hem estat treballant la biografia; ja sigui d’algun company nostre, persona famosa, etc.
Així doncs, els alumnes i les alumnes de Cicle Superior hem divulgat a través de la ràdio la biografia que hem treballat prèviament a l’aula. Durant les hores de llengua, seguim aprenent la tipologia textual de la biografia.
Esperem que us agradi.
Ens anem escoltant. Fins aviat!