Anem a comprar – RÀDIO a INFANTIL – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Ahir els nens i nenes més petits de l’escola vam fer ràdio d’una manera molt diferent de l’habitual. Vam anar a comprar iogurts i xocolata a una botiga del poble de Verdú. Tanmateix, vam aprofitar per entrevistar i preguntar a la gent del carrer si els hi agradaven aquests aliments.

Mitjançant les fotos i el vídeo que us mostrem a continuació podreu reviure el matí de ràdio tant distret que nosaltres vam tenir.

Per veure més fotografies prem en aquest enllaç

 

Noticiari – Ràdio Cicle Inicial – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

En aquesta última sessió de ràdio els alumnes i les alumnes de cicle inicial de l’escola hem fet un noticiari. Talment, hem estat informant de tot allò que és nou de l’escola i que de tant útil i d’agrair és en el nostre dia a dia.

Esperem que us agradi.

Ens anem escoltant en els pròxims podcasts de ràdio. Que tingueu una bona setmana!

 

Els nens i nenes d’educació infantil de Verdú repartim la fruita.

Com cada curs els alumnes d’educació infantil  de Verdú som els encarregats/des de repartir la fruita a totes les classes de

l’ escola.

Per nosaltres és tot un repte realitzar aquesta tasca, doncs encara ens costa comptar, repartir, posar-nos d’acord …

Però la veritat, ens ho passem d’allò més bé!

Ah! I a més abans de repartir-la anem per les classes animant als companys i companyes perquè mengin  molta fruita, que és molt saludable.

Aquí teniu algunes fotos de com ens organitzem.

Ah!… recordeu que menjar fruita ens fa més forts/es!

Dia de la Pau – (30/01/2020) – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El Dia Escolar de la No violència i la Pau se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi. El va impulsar el 1964 l’educador, poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal.

L’escola, les dos ultimes hores del matí, ha deixat de banda les seves feines habituals per dedicar la jornada a fer activitats relacionades amb la pau. Però no hem volgut que aquest sigui un dia més de paraules, dibuixos, fotos i cançons que acabem oblidant. Hem desitjat que la pau sigui una sensació viva en les nostres activitats diàries. I això serà possible si aconseguim ser competents en la pau, és a dir, si sabem generar-la en el batec del dia a dia.

Aquestes son algunes de les activitats que hem celebrat tots junts:

  • Hem pintat i dibuixat uns coloms en símbol de la pau.
  • Hem escrit unes paraules relacionades amb la pau dins del nostre colom.
  • Hem recitat un per un aquestes paraules pel micròfon.
  • Hem penjat aquest colom en un mural gegant.
  • Hem cantat la cançó “somiem tots junts” ja que la seva lletra propulsa tot el que significa pau.

Ha estat un matí diferent on hem gaudit d’activitats, germanor i un ambient festiu però relaxat.

 

IMAGINE… DENIP Escola de Guimerà 2020

Ahir dijous dia 30 de gener va fer 72 anys que van assassinar a Mahatma Gandhi. Va ser un dels pares de la independència de la nació índia i la desaparició del Raj britànic mitjançant l’ús de la no-violència.

Els nens i nenes de de l’escola hem escrit els nostres missatges de PAU per tal que els coloms missatgers els facin arribar a totes les persones del món i aconseguir que la nostra societat gaudeixi de justícia, llibertat i igualtat social, i no hi hagi violència ni guerra.

Hem acabat el dia interpretant la cançó Imagine, la qual ens invita a imaginar-nos un món millor, el món que volem i que desitgem que algun dia sigui una realitat.

DENIP a Ciutadilla

Avui dia 30 de gener i en relació amb el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), els nens i nenes de Ciutadilla hem fet activitats per pensar sobre el tema.

Primer de tot, hem mirat el vídeo del Poder d’una abraçada i hem vist com les abraçades, el positivisme, l’empatia, … ens poden ajudar en el nostre dia a dia i en el dels altres. Després de reflexionar sobre el vídeo i el significat de la Pau, hem decidit fer un mural i els nens i nenes han triat fer-ho tot utilitzant un dels símbols universals de la Pau, el qual hem omplert de bons missatges i idees entre els quals tenim:

La Pau ens dona vida.

Perquè junts podem.

Petons per a tothom.

Pau al món per ser feliços.

Amor.

Carícies.

M’agradaria que no hi hagués més guerres perquè està morint molta gent.

Felicitat.

A continuació en podeu veure el resultat. Esperem que us agradi!

A nosaltres ens ha anat molt bé pensar i reflexionar sobre el tema, de tant en tant és important aturar-se i pensar-hi, us animem a fer-ho.