Tallers internivells a l’Escola de Ciutadilla

Els dimecres a la tarda, a l’escola de Ciutadilla, són molt diferents! Fem tallers internivells, que són activitats que fem tots els alumnes de l’escola barrejats, grans i petits.

El primer trimestre vam fer taller de teatre, i el vam dedicar a preparar el teatre que posteriorment vam interpretar davant de les famílies l’últim dia del trimestre, per la festa de Nadal. Vam decidir els personatges, el vestuari de cadascú, vam elaborar els decorats… va ser molt divertit, i l’obra va sortir molt bé!

Ara, durant el segon trimestre, ens distribuïm en dos grups i els tallers van canviant cada dues setmanes. D’aquesta manera, ambdós grups podem realitzar les dues activitats. Les temàtiques van lligades una mica a l’època de l’any que ens trobem; per exemple, aquesta setmana hem acabat el taller de Carnaval, on ens hem disfressat, ens hem maquillat i pentinat… Però fins a dia d’avui, hem realitzat diferents tallers molt variats: taller de cuina amb anglès, taller amb la taula de llum, de polseres, de clauers, de decoració de l’hivern… Ja estem intrigats per veure què començarem el dimecres vinent!

Us deixem un recull de fotos perquè pugueu fer un cop d’ull a les activitats que hem dut a terme fins ara!

Veure totes les imatges dels tallers internivells