Dia Mundial de la Ràdio – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (CM i CS)

Avui és el dia mundial de la ràdio. Per tant, a l’Escola Jardí de Verdú no ens podíem oblidar de celebrar-ho. Així mateix, alguns alumnes i algunes alumnes de l’escola (Cicle Mitjà i Cicle Superior) hem fet una curta notícia anunciant aquest dia tant important. Hem explicat la importància d’aquest mitjà, com el treballem a l’escola i el divertit que és quan emetem a través d’aquest mètode de comunicació.

Podeu escoltar aquesta notícia a continuació:

 

REPRESENTEM CONTES

Els dilluns fem racons de llengua amb els alumnes de primer, quart i sisè. En un dels tallers vam fer tres vídeos, que podien ser inventats o reals.

Vam representar: els dos porquets i el llop, la caputxeta rosa i la Rínxols d’or. Esperem que us agradin.

Andrés i Joel

L’Autobiografia – RÀDIO a CICLE SUPERIOR – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Avui a la ràdio els alumnes i les alumnes de Cicle Superior hem revelat la nostra autobiografia. Durant les hores de llengua treballem la tipologia textual de la biografia i, no obstant, hem aprofitat aquests coneixements per fer la nostra per tal de divulgar-la a través de la ràdio.

Si ens escolteu ens coneixereu una mica millor. Esperem que us agradi.

Ens anem escoltant. Fins aviat!