SORTIDA D’ESQUÍ A PORT DEL COMTE

El dijous passat vam anar a Port del Comte amb els i les alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

Aquest any hem fet 5 hores de classe d’esquí amb monitors/es i hem après molt.

Vam sortir ben de matí amb l’autobús i en arribar vam esmorzar i després vam anar a buscar el material de lloguer. Ens vam equipar i vam marxar cap a pistes amb els monitors. Hi havia 4 grups de diferent nivell. Vam fer esquí matí i tarda, parant una estona per dinar. En acabar, vam anar a tornar el material, vam berenar i vam tornar cap a Tàrrega amb l’autobús.

Aquesta sortida ens agrada molt perquè hi ha alumnes que s’inicien en aquest esport i els altres augmenten el seu nivell gràcies a les classes impartides per monitors experts.

Esperem tornar-hi!