MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

El dimecres 12 de febrer a la tarda ens van visitar els agents rurals per explicar-nos en què consisteix el seu treball. Ens van projectar un vídeo que explicava tot el que feien. Vam fer unes activitats en que escoltàvem el cant de diferents ocells de la zona i vam aprendre quines activitats estaven permeses al bosc i quines no. També ens van dir quins animals de la zona es poden caçar i quins no, i vam aprendre a reconèixer-los per les seves petjades.
Ens van dir que hi ha diferents grups de treball, n’hi ha un d’escalada, un altre que cuida els rius, altres s’ocupen de la natura i la fauna… Cada un té el seu uniforme i tenen una placa on hi ha el número identificatiu.
Al marxar ens vam fer una foto amb el seu cotxe i ens van ensenyar com sonava la sirena.
Moltes gràcies agents!
El passat dijous 27 de febrer vam fer a Verdú la reunió de famílies per informar dels canvis metodològics importants que estem duent a terme aquest curs 2019-2020, dins l’àmbit lingüístic a cicle inicial i que també hem iniciat a cicle mitjà i superior. Vam parlar del nou model d’avaluació com a element essencial per aprendre.
Us passem el Power Point que vam explicar així com també els vídeos per cicles dels reculls d’activitats competencials que hem anat realitzant durant el primer trimestre.
Agraïm, un cop més, l’assistència i la participació a les famílies que van venir a la reunió.
Gràcies.
Us passem també el vídeo que vam passar de la Neus Sanmartí on parla de l’avaluació.
Vídeos dels diferents cicles.
D’acord amb el calendari d’activitats previstes dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació a l’Urgell, el dimecres dia 26 defebrer els alumnes de cicle superior de la ZER vam anar al teatre Ateneu de Tàrrega a veure l’obra “Jekyll and Hyde”de la companyia Jumping Ducks.
L’obra, que és una adaptació de la novel·la de Robert Louis Stevenson del 1886, va agradar molt als infants. L’argument tracta sobre la dualitat entre el bé i el mal. Els diàlegs entre els personatges estaven molt ben preparats i vocalitzaven molt bé perquè l’alumnat pogués seguir
l’obra.

Us deixem un recull d’aquell dia. Esperem que us agradi 😉
No hi ha dubte que els més petits de l’escola són els cuiners més grans que tenim.
Una vegada més, els alumnes i les alumnes d’Infantil s’han posat mans a l’obra per cuinar. Aquesta vegada han fet una coca i a través del vídeo que hi ha adjunt en aquest article us expliquen que han necessitat per fer-la i com l’han fet.
Desitgem que us agradi molt el vídeo i que aprengueu tant com nosaltres de com es fa una bona coca.
Els alumnes de Guimerà han vingut a Ciutadilla a celebrar el dijous gras!
Després de jugar una estona al pati hem preparat la representació de contes.
Tot seguit hem fet un assaig de les danses i cançons de carnestoltes.
En acabar hem fet un taller de truites! Les podíem fer a la francesa, de gall d’indi, de formatge i fins i tot de botifarra d’ou. Mmmmmmmm han quedat boníssimes! Hem dinat al pati on hem jugat i ballat lliurement.
Després de disfressar-nos ens hem maquillat, pintat les ungles i deixar-nos ben guarnits per a rebre les famílies que han vingut a 2/4 de 5 a participar de la festa.
Hem fet teatre, cantat, ballat i el dijous gras molt bé ens ho hem passat!