L’ESCOLA AL TEATRE I VISITA AL MUSEU DE LA VIDA RURAL A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ AMB EI I CI

El dia 20 de novembre, els i les alumnes d‘Educació Infantil i de Cicle Inicial de la ZER van anar a l’Espluga de Francolí a gaudir de l’obra de teatre “una carretada de contes”. Després, al Museu de la Vida Rural, on van visitar l’exposició dedicada al plàstic per poder entendre les propietats d’aquest material i de l’ús i/o l’abús que en fem cada dia. I van acabar la jornada amb una impactant visita al riu Francolí per veure els efectes de la riuada del passat 22 d’octubre.

Aquí us deixem el recull de fotografies:
TEATRE_MUSEU_RIU_EI_CI