JA US PODEM ANUNCIAR EL PROJECTE MUSICAL QUE HEM INICIAT: DESCOBRIM LES HAVANERES

A la ZER ens endinsem al món de les havaneres de la mà de  l’Associació Cultural Catalana-iberoamericana (ACC-i), el grup Montblanquí Habana Vieja i l’escola municipal de Música Josep Porter de Montblanc.

Enguany, l’Associació Cultural Catalana-iberoamericana, té previst organitzar diferents actes destinats a facilitar el coneixement del gènere musical de l’havanera entre els més joves. Per això, ens han convidat a uns quants grups d’alumnes de la ZER Conca de Barberà a participar en el seu projecte.

Per iniciar aquest projecte, el grup d’havaneres Habana vieja, ha vingut a les quatre escoles a fer-nos un taller per tal d’introduir-nos en aquest gènere.
Ara, ja coneixem l’origen de les havaneres, les seves característiques principals, formes d’interpretació, entre altres aspectes rellevants. I ara… aprendrem a cantar algunes havaneres de temes i orígens diversos!

Però, aquestes havaneres que aprendrem, no es quedaran a dins de les escoles. Llegiu ben atentament i anoteu a les vostres agendes…

Cada escola, juntament amb el grup Habana Vieja, oferirà un concert d’havaneres a la seva població. I a final de curs, tots els cantaires participarem al concert de final de curs de l’Escola municipal de música Josep Porter de Montblanc.

TOTHOM HI ÉS CONVIDAT!!!

CANTADES D’HAVANERES

SOLIVELLA: dijous 9 de maig a les 16.00h (Tot l’alumnat de primària).

PIRA: divendres 10 de maig a les 12.00h (Alumnat de CM i CS).

BARBERÀ: dijous 23 de maig a les 16.00h (Alumnat de CM i CS).

ROCAFORT: divendres 24 de maig a les 12.00h (Tot l’alumnat de l’escola).

MONTBLANC: dijous 20 de juny a la tarda vespre.
(Hi participarà l’alumnat de la ZER participant al projecte + l’alumnat de l’EMMM)

Esperem gaudir de la música i aprendre junts amb les havaneres!!!

Ara ja només ens queda gaudir molt cantant i desitjar que vingui molta gent a veure’ns a les cantades!

Esperem que ho pugueu gaudir tant com nosaltres!

1. Gemma Romeu

ai que placeeeerrrrr, sentía yo…..
    petició de la Bella Lola….

segur la col·laboració ha sigut molt positiva! Endavant i a seguir així…feu molt bona feina mestres!!