Excursió a l’Espluga de Francolí

El dijous 7 de novembre els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola (juntament amb els de les altres escoles de la ZER) van anar d’excursió a l’Espluga de Francolí. Primerament van anar al Casal a veure l’obra de teatre en anglès “Aladdin”. Seguidament van fer una ruta pel poble per tal d’observar els efectes dels aiguats (fins on va arribar l’aigua, i tot el que es va emportar). Després de dinar al parc del Freginal van visitar l’exposició del Museu de la vida rural “Plàstic”, que com el mateix museu explica: ” Vol generar reflexió i debat, a través de les arts visuals, entorn un dels materials que més han canviat les nostres vides”.
Va ser una sortida molt interessant, instructiva i profitosa.