El claustre de la ZER tanca una etapa de formació compartint experiències

El claustre de la ZER ha posat punt final a aquest curs de la mà de Coeducació amb una jornada molt especial de convivència i cultura.

L’escenari escollit ha estat l’Institut Pere Mata de Reus, on hem gaudit d’una magnífica visita teatralitzada que ens ha transportat a principis del segle XX. De la mà dels personatges de l’època hem descobert la bellesa de l’arquitectura modernista de Lluís Domènech i Montaner, així com la història d’un espai pioner en l’atenció a les persones amb problemes de salut mental.

L’experiència s’ha completat amb un tradicional Vermut de Reus als jardins del recinte, un moment ideal per compartir converses, rialles i vivències més enllà de les aules.

Aquestes trobades ens recorden que la formació no només és aprendre nous continguts, sinó també reforçar els vincles entre els membres del claustre. Compartir experiències, escoltar-nos, créixer junts i gaudir de moments com aquest contribueix a fer de la nostra ZER un projecte educatiu més fort i cohesionat.

Volem agrair a tot el claustre la implicació, el compromís i les ganes de continuar aprenent i avançant plegats. Som un gran equip, i és gràcies a les persones que en formen part que cada curs podem oferir la millor educació al nostre alumnat.

Gràcies, claustre, per caminar sempre junts!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut