SORTIDES AL MVR I LES COVES DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Emmarcades dins el projecte transversal de ZER, la SOStenibilitat, tots els i les alumnes de la ZER han realitzat diferents sortides al Museu de la Vida Rural i a Les Coves de l’Espluga de Francolí.

L’activitat que els més grans de la ZER van dur a terme al MVR va consistir en realitzar l’activitat “Sostenibilitat en joc” i visitar el museu sota una mirada sostenible.

Els més petits van descobrir de la mà de l’Erugueta Goluda com eren abans els rebosts i les cuines de les cases de pagès i com la terra ens donava i ens continua donant farina, oli i vi.

En les visites a Les Coves vam descobrir la vida a la prehistòria, com els nostres avantpassats van ser capaços de viure només de la terra i de tot el que ens ofereix si la cuidem.

Ambdues, van ser activitats educatives que ens van apropar a la Terra que ens veu créixer, alhora, ens van fer reflexionar sobre maneres de viure més sostenibles.

Aquí us deixem el recull de fotografies:

SORTIDA MRV I COVA Álbum nuevo

REUNIONS D’AULA

Durant la darrera setmana de setembre, a les 4 escoles de la ZER vam dur a terme les reunions d’aula amb famílies.

Van ser reunions participatives, on els pares i mares de l’alumnat van poder conèixer de primera mà com aprenen els seus fills i filles a les nostres petites escoles. Completar el propi pla de treball, realitzar propostes de les zones d’aprenentatge, observar els materials de les propostes d’infantil, analitzar fotografies de diferents moments educatius viscuts a les aules…, van ser algunes de les activitats que es van desenvolupar al llarg de les trobades entre mestres i famílies.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació! Junts farem possible un curs ple de reptes educatius!

PRESENTACIÓ INICI DE CURS AMB EMPAR GONZÁLEZ

Dimecres dia 22 de setembre, famílies i mestres de la ZER vam assistir a la presentació del curs 2021-22.
No la vam poder fer tots junts a un dels pobles de la ZER, com acostumàvem a fer, però vam estar units a través de les pantalles.
Quan la directora de la ZER, Anna M. Bonell, va haver donat la benvinguda a les famílies i exposat els objectius de treball del curs, Empar González, mestra, psicopedagoga i formadora del Departament d’Educació, va compartir la seva expertesa en avaluació amb tots els oients. Va destacar la importància de l’avaluació per competències, la qual esdevé indispensable dur a terme a la ZER arran de la implementació de les noves metodologies de treball competencial consolidades en els darrers cursos.
Volem donar les gràcies a totes les famílies assistents i a l’Empar per la seva professionalitat i predisposició.

PRESENTACIÓ INICI DE CURS 21-22

FLASHMOB: SOM LA ZER CONCA

Acomiadem un curs que al setembre no imaginàvem gens fàcil però la col·laboració, esforç i responsabilitat de tots ha fet que junts l’haguem tirat endavant amb èxit. Us en donem les gràcies de tot cor!

I ara sí, a ritme de “SOM LA ZER CONCA” 🎼, us desitgem unes BONES VACANCES D’ESTIU!

Nosaltres de moment seguim treballant perquè el curs vinent ho tinguem tot a punt per començar amb la il·lusió de cada setembre.

Una abraçada,

RECONEIXEMENT PROJECTES D’INNOVACIÓ: TRANSFORMEM LA NOSTRA ZER

Amb molta il·lusió us comuniquem que el Departament d’Educació ens ha atorgat el reconeixement a projectes d’innovació pel projecte “Transformem la nostra ZER” dut a terme durant els últims 5 anys, on s’hi recull tot el treball realitzat durant els 3 cursos que vam formar part del Programa EN21 i posteriors.

Veure resolució de centres de Catalunya guardonats: ➡ 20210513_Modificacio_Llista_definitiva_projectes_innovacio

Alhora, el Departament ens ha proposat passar a ser centre de referència del LABORATORI DE  TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA.

➡  https://projectes.xtec.cat/transformacioenxarxa/

Us en donem les gràcies per haver-hi contribuït!

ENCARA HI SOU A TEMPS!!! BALLA LA TORNADA AMB FAMÍLIA!!!

Encara hi sou a temps!!!

Seguint amb les propostes artístiques de Comunitat Educativa us recordem que encara hi sou a temps d’enviar-nos un vídeo familiar ballant la FLASHMOB 2021.

☀ Us proposem que balleu la nostra FLASHMOB, com ja era tradició a la ZER quan podíem fer les festes de final de curs tots junts. Amb tots els vídeos farem una edició que penjarem al bloc i xarxes de la ZER perquè tots i totes en puguem gaudir!

Data límit fins als 18 de juny!!! Envieu les vostres propostes a: projecteartiemocions@zerconca.cat

Animeu-vos!!!

ENS VISITA GEMMA ARMENGOL

El passat 6 de juny vam tenir la visita de la Gemma Armengol, autora de la col.lecció “LES BESTIOLES AL JARDÍ”.

Ens va explicar un conte molt divertit i entre tots vam inventar-nos el final de la història.

Vam gaudir d’una bona estona amb els infants més petits de la ZER.

Moltes gràcies Gemma!

Aquí teniu el recull de fotografies:

GEMMA ARMENGOL