Activitats dels Laboratoris i Projecte de meteorologia

Ja estem de ple en el curs! Els alumnes de primària un dia a la setmana ens convertim en científics i treballem en laboratoris.   Concretament fem tres laboratoris als quals anomenem:

-Ens situem?

-Ens coneixem?

-Experimentem?

En els laboratoris treballem seguint el mètode científic, i per grups cooperatius. En els grups cooperatius cada un dels integrants té un rol, i és l’encarregat d’unes tasques. Això ens permet ser més autònoms i responsables.

I, com ja sabeu, a l’escola treballem per projectes. Entre d’altres, el grup de mitjans i grans estem fent el projecte de “Meteorologia”.

Us deixem una petita mostra dels laboratoris i del projecte.