L’EQUIP LLEVANEUS VE A L’ESCOLA

El dimecres 5 de maig va venir l’equip llevaneus  a l’escola per explicar-nos la seva manera de treballar.

L’equip llevaneus va venir perquè el Kiko, un treballador de l’equip ens va  dir si volíem que ens ho vingués a explicar, i li vam dir que si.

El camió va arribar quan els nenes estaven al pati, quan ja era allí van deixar una estona perquè els nens visitessin tots els vehicles.

Desprès ens van fer una explicació de com treballaven,perquè servien  les eines i sobretot l’ús que en fan de la SAL, el Mineral estrella d’aquesta activitat!

Ela nens vam aprendre molt i ens ho vam passar molt bé.

Jordi i Victor

sdr