TALLER A LA RECERCA DEL MÓN

El divendres 10 de novembre, l’alumnat de CM i de CS va participar en els tallers “A la recerca del món” en el marc de la 28a Setmana de la Ciència.
Els 4 tallers tenien un caràcter experimental, educatiu i lúdic, treballant diferents àrees de la… Llegeix més»

Bon estiu!

El claustre de la ZER Baix Priorat us desitja que passeu un bon estiu i que gaudiu molt de les vacances.  Ens retrobem al setembre!

APLEC LES VEUS DEL RIU

El divendres dia 9 de juny l’alumnat de la ZER vam fer una sortida a Móra la Nova, al pavelló firal. Allà vam fer un aplec on hi havia totes les escoles que havien participat en el taller de les veus del riu, una vegada… Llegeix més»

TEATRE CURS 2022-23

Com cada any totes les escoles de la ZER participem en la Roda de Teatre. Aquest any es va realitzar a l’Artesana de Falset.
Cada escola va fer un teatre relacionat amb el projecte que s’ha dut a terme durant aquest curs.
A continuació us deixem un… Llegeix més»

COLÒNIES 2022-23

Els dies 31, 1 i 2 de juny els i les alumnes de la ZER Baix Priorat vam marxar de colònies a “La Conreria” de Tiana al Maresme. Ens ho vam passar d’allò més bé fent activitats relacionades amb el nostre projecte “El món”. Tant… Llegeix més»

LES VEUS DEL RIU