CARNAVAL TEATRAL PER PORRERA

L’escola va sortir a representar la fantàstica i imaginativa història del sistema digestiu.

Vam tenir molta sort i als quatre llocs escollits del poble on la vam representar els daus ens van acompanyar i el cos va absorbir la majoria de nutrients.

Els alumnes havien de llençar a terra un dau de 6 cares i si sortia 4,5 o 6 els aliments es transformaven en nutrients absorbits per la SANG. En canvi si sortia 1,2 o 3 els aliments passaven a la FEMTA sense ser aprofitats pel cos.

Volem agrair a les famílies que es van prestar voluntàries per venir de vermell o de marró sense saber el personatge que representarien. Les tres mares de vermell van descobrir que serien SANG i les tres mares de marró van ser obligades a ser FEMTA.  S’ho van prendre amb humor i van participar apassionadament abraçant els nutrients en les divertides representacions surrealistes. Els alumnes i les alumnes van aprendre rient al ser mastegades per les dents esmolades de la boca, mullades per sucs gàstrics i esclafades pels intestins.

Una jornada entranyable.

Fotos fetes per Tània. (mare d’en Joan)