Qui som?

Som els nens i nenes de l’escola Rossend Giol de Porrera. Porrera, a l’est del Priorat, a pocs quilòmetres del coll de la Teixeta, s’estén al llarg de la vall del riu Cortiella.

L’escola està ubicada a l’entrada del poble. Aquesta compta amb 4 aules, totes disposen d’ordinadors i dispositius multimèdia i una aula polivalent (plàstica, música, experiments, rocòdrom,…), un despatx, una sala de mestres, una petita habitació per guardar-hi el material. Tenim porteries de futbol i cistelles de bàsquet.

Els patis de l’escola són grans, podem donar la volta sencera a l’escola. Hi ha porxos per jugar quan plou. L’AMPA ha fet un racó de música, una xarranca, un twister i un racó per pintar. Tenim un entorn privilegiat.

Som una escola petita, ben avinguda, amb ganes de treballar i aprendre. Ens agrada jugar, aprendre amb els projectes. Els grans ajudem als petits a treballar dins l’escola.