VISITA A L’ESCOLA DEL DOMINGO DEL ÁGUILA I DE LA DANIELLE DIALLO

El passat divendres dia 19 de maig, ens van visitar a l’escola el Domingo “Mingo” i la Danielle “Dani”, pares del Valentín i de l’Hélène, per explicar-nos moltes coses sobre el país d’origen de la Danielle que és Guinee Conakry.

El pare del Valentín i de l’Hélène hi ha treballat durant catorze anys i ens ha explicat que és un país molt ric en recursos minerals, en especial de bauxita que és el mineral del que s’extreu l’alumini. També són importants les mines de ferro i les d’or.

També ens ha explicat que Guinea Conakry és un país molt ric en aigua i que està dividit en quatre províncies en les que es parlen quatre llengües diferents.

Ens van deixar veure bitllets i també vídeos de balls tradicionals.

Ha estat una xerrada molt amena i ens han fet venir ganes de visitar aquest bonic país del centre d’Àfrica.

Moltes Gràcies Domingo i Danielle per les vostres aportacions!!!