XXI Jornades Esportives de la Zer a El Masroig.

El passat divendres 27 d’Octubre vam celebrar les XXI Jornades Esportives de la ZER al Masroig.

Quan tot l’alumnat de la ZER va arribar a l’escola Onze de Setembre del Masroig,  després de la benvinguda i salutació dels alumnes de l’escola Rossend Giol de Porrera i dels alumnes de l’escola El Sarraí de Bellmunt del Priorat,  vam fer una presentació de les activitats previstes i la distribució dels grups amb les corresponents insígnies.

Tot seguit vam anar a la pista poliesportiva a disposats a gaudir dels jocs preparats. Aquests jocs estaven relacionats amb el projecte “ El Cos Humà” que aquest any estem treballant.

Teníem jocs com: el memory, el cub de Rubick, relleus amb equilibris, el Goalball ( amb una pilota de cascavells), gira marietes, equilibris damunt d’un tronc, punteria amb taps de suro, etc.

Després va arribar el dinar i una part molt esperada per tothom, el joc lliure, un moment  per acabar  d’estrènyer  llaços entre l’alumnat de les diferents escoles que formem la ZER.