Els canals de comunicació del centre es mantenen actius en cas de tancament del centre. Podeu contactar a través del correu electrònic sesnavarcles@xtec.cat o dels telèfons 647 704 959 o el 634 794 126

HEM GUANYAT 4 PREMIS A LA BARCELONADA I LA MANRESADA 2022

L’Institut de Navarcles ha guanyat 4 premis a la Barcelonada ’22 i la Manresada ’22, i d’aquesta manera s’ha convertit en el centre més premiat de Catalunya. L’ENHORABONA A TOTS ELS PARTICIPANTS.

1r Premi a la categoria Vídeo entrevista  BARCELONADA

2n Premi a la categoria Bookface  BARCELONADA

1r Premi a la categoria Bookface  MANRESADA

2n premi a la categoria Vídeo literari  MANRESADA

VÍDEO DE L’ENTREGA DE PREMIS

TRIA OPTATIVES 4t ESO CURS 2021-22

Aquí hi podeu trobar les presentacions que es van passar en la reunió informativa de les matèries optatives a cursar a 4t d’ESO el proper curs 2021-22.
També hi ha la presentació amb la informació de batxillerat i cicles formatius.
El formulari per fer la tria s’ha… Llegeix més»

SUPORT VITAL BÀSIC (SVB)

L’objectiu del suport vital bàsic (SVB) és salvar vides en diferents situacions que requereixen atenció mèdica immediata. Aquestes situacions poden incloure, entre d’altres, una aturada cardíaca, un accident cerebrovascular, ofegament, asfíxia, etc.

Aquí teniu un tutorial fet per alumnes de 3r ESO del nostre institut.

Famílies i pantalles, com s’ha d’actuar?

Des de l’Ajuntament de Navarcles ens arriba la proposta d’un taller per les famílies amb el títol de Famílies i pantalles, com s’ha d’actuar?
Aquesta formació està organitzada per la Diputació de Barcelona i serà impartida via telemàtica.
Està estructurada en dues sessions de dues hores,… Llegeix més»

TUTORIA

Aquí trobareu diferents recursos que us poden anar bé durant el confinament. Us animem a que ens envieu les vostres propostes i d’aquesta manera anar millorant i actualitzant entre tots l’espai virtual de tutoria.

Pàgina web de tutoria

INFORMACIONS SOBRE EL 3R TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,
Amb el desig que us trobeu bé de salut, iniciem el 3r trimestre en la situació de confinament. Les indicacions del Departament d’Educació fan referència a que la docència s’haurà de fer de forma virtual i l’avaluació  serà qualificable. Això vol dir que els… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS

La situació actual que patim ha fet que la jornada de portes obertes que voldríem haver compartit físicament amb tots vosaltres no hagi estat possible.
Us fem una pinzellada de com ens organitzem, com treballem i de les moltes activitats que duem a terme… Llegeix més»

TASQUES/ACTIVITATS PER L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies,

En el marc de l’autonomia de centre, hem proposat al professorat que faci arribar tasques de consolidació i/o complementàries a l’activitat docent. S’ha recomanat que siguin activitats competencials que permetin als alumnes treballar de forma autònoma, i que hi pugui haver un retorn amb l’alumnat.
En cas que algú no ho pugui fer perquè no disposa de mitjans tècnics (connexió a internet, ordinador…) que ens ho faci saber.

Es valorarà en positiu les tasques realitzades, sense penalitzar aquell alumnat que no ho hagi pogut fer per una causa justificada.

Mantenim el correu electrònic i el mòbil 647 70 49 59 (en horari lectiu) com a canals de comunicació oberts.

portes obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES ANUL·LADA

En motiu del tancament dels centres educatius des del dia 13 fins el 27 de març, queda anul·lada la jornada de portes obertes. Quan es pugui fixar una nova data us la farem saber.

Ruta dels 7 gorgs (Campdevànol)

El passat dilluns 30 d’octubre es va realitzar una sortida general de centre per fer la Ruta dels 7 gorgs. Es va fer un recorregut circular de 10 km. tot gaudint del paisatge, a més d’això va fer un dia radiant, amb una temperatura que convidava al bany, i com no podia ser d’un altre manera, tothom qui va volguer va acabar remullant-se a les cristal·lines aigües del Torrent de la Cabana.

1r i 2n Premi a la Barcelonada ’19

Ho hem tornat a fer!! L’Institut de Navarcles ha guanyat un 1r Premi (categoria Bookface) i un 2n Premi (categoria Fotolliure) a la gimcana tecnològica més important del sud d’Europa, la Barcelonada .
Els alumnes guardonats amb el 1r Premi en la categoria Bookface són Anna Fabrés, Gabi Morar, Meri Durán… Llegeix més»

JORNADA CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

DIVENDRES 15 DE MARÇ serà un dia de lluita contra el canvi climàtic, i l’alumnat del centre ha proposat:

• evitar l’ús d’embolcalls d’alumini, tetrabrics, etc. en els esmorzars
  • desplaçar-se a l’institut a peu, o en vehicles ecològics (patinets, bicicletes, etc.)
  • fer una… Llegeix més»

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

Acabat el procés electoral per renovar una part dels membres del Consell Escolar d’acord amb la resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, us comuniquem els noms dels membres escollits de cada sector:
SECTOR PARES I MARES
Joan Clusella Masana
Núria Montagut Ruíz
SECTOR ALUMNAT
Pau Díaz Arauzo
Mariona Cano Pons
SECTOR PAS
Sílvia Pla Marfà
SECTOR… Llegeix més»

ERASMUS+

INTERCANVI CULTURAL: NAVARCLES -GLIWICE-DUSSELDORF
L’institut de Navarcles, adherit al programa europeu Erasmus plus, forma part del
projecte ESWER ( European Students Working on Energy Revolution ) juntament amb
un institut d’Alemanya i un altre de Polònia.
El passat mes de febrer els alumnes alemanys van visitar Navarcles; del 8… Llegeix més»