TASQUES/ACTIVITATS PER L’ALUMNAT

Benvolgudes famílies,

En el marc de l’autonomia de centre, hem proposat al professorat que faci arribar tasques de consolidació i/o complementàries a l’activitat docent. S’ha recomanat que siguin activitats competencials que permetin als alumnes treballar de forma autònoma, i que hi pugui haver un retorn amb l’alumnat.
En cas que algú no ho pugui fer perquè no disposa de mitjans tècnics (connexió a internet, ordinador…) que ens ho faci saber.

Es valorarà en positiu les tasques realitzades, sense penalitzar aquell alumnat que no ho hagi pogut fer per una causa justificada.

Mantenim el correu electrònic i el mòbil 647 70 49 59 (en horari lectiu) com a canals de comunicació oberts.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *