INFORMACIONS SOBRE EL 3R TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Amb el desig que us trobeu bé de salut, iniciem el 3r trimestre en la situació de confinament. Les indicacions del Departament d’Educació fan referència a que la docència s’haurà de fer de forma virtual i l’avaluació  serà qualificable. Això vol dir que els vostres fills i filles hauran de fer totes les activitats proposades pel professorat.

S’han previst tot un seguit de tasques que han de permetre la continuïtat de l’activitat formativa per ajudar a mantenir els hàbits i el procés d’aprenentatge.

Així, hi hauran activitats de visualització de vídeos, lectura d’articles, exercicis, treballs interdisciplinaris…

Continuarem anotant les tasques que han de dur a terme en el mateix document que vam fer servir durant la primera fase del confinament.

Donades les situacions personals i familiars de cada alumne es proposen activitats que s’ajustin al ritme i característiques de cadascú.

Per l’alumnat de 4t d’ESO amb matèries pendents de cursos anteriors, es prepararan activitats, treballs, proves… abans del dia 28 d’abril.

També per l’alumnat de 4t, recordar que el dia 27 d’abril hauran de presentar el Treball de Recerca i fer l’exposició el dia 4 de maig.

Per tal de poder continuar fent el seguiment i l’acompanyament del nostre alumnat es mantindrà la tutoria setmanal els dijous a les 11:00 del matí.   Els tutors i tutores mantindran el contacte amb les famílies per correu electrònic o per telèfon. Si rebeu alguna trucada amb el número ocult o privat, és probable que sigui el tutor/a del vostre fill/a.

Si alguna família té problemes de connectivitat a internet o no disposa de dispositius per poder fer les tasques, cal que ens ho notifiqui per tal de trobar-hi la millor solució.

Us recordem que els canals de comunicació, pàgina web del centre, correu electrònic i els telèfons 647704959-638988463, continúen a la vostra disposició.

Us agraïm novament la vostra col·laboració.

Cordialment,

L’Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *