Projecte “És a l’aire”: Saps com és l’aire que respires?

Els alumnes de tercer d’ESO han participat al projecte “És a l’aire”, una proposta singular per educar en el plantejament d’un problema comú. En aquest cas, l’aire que respirem al Camp de Tarragona.

El projecte ha consistit en tres sessions que s’han realitzat a l’institu i, finalment, hi haurà una exposició final conjunta cocreada entre tots els alumnes participants i que es podrà resseguir als carrers dels pobles i viles del Camp de Tarragona.

“És a l’aire” és un projecte de Còdol Educació amb la col·laboració del divulgador científic Marc Boada i el creador visual Oriol Segon.