Xerrada sobre orientació acadèmica: “I després de l’ESO, què?”

El passat 26 de febrer, en col·laboració amb l’oficina Jove del Baix Penedès i l’Espai Jove de l’Ajuntament de Cunit, va tenir lloc la xerrada sobre orientació acadèmica que oferim anualment a les famílies del nostre centre, especialment adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO. Sota el títol de “I després de l’ESO, què?” s’ha fet un repàs pels possibles itineraris formatius i acadèmics que existeixen després de finalitzar l’etapa de l’educació secundària obligatòria. Paral·lelament, al llarg de les darreres setmanes, les orientadores de nivell estan treballant en l’orientació individualitzada de l’alumnat de quart per tal de cercar les opcions més adequades als seus interessos i capacitats. Continuem treballant!