Sortida pel nucli antic de Cunit

L’alumnat de 1r F i 2n F ha fet una una sortida pel nucli antic de Cunit per tal de conèixer millor el municipi. Aquesta sortida és una de les activitats del treball que es porta a terme per tal de conèixer millor la història de Cunit, les seves tradicions, els llocs d’interès i els seu entorn.

A la sortida, ens ha acompanyat el Jaume Casañas, regidor de l’Ajuntament de Cunit, que actualment està fent les pràctiques del Màster de formació de professorat al nostre institut. Hem visitat l’Església, l’Ajuntament i el Búnquer. El Jaume ens ha explicat moltes coses sobre els Patrons de Cunit, l’escut, la guerra civil, hem après moltes curiositats com que l’ajuntament era l’antiga escola i hem pogut veure on estava el primer camp de futbol.

Jaume moltes gràcies pel teu temps i per aquesta oportunitat de poder conèixer i visitar edificis emblemàtics de Cunit.